עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
תחבורה

כל מה שצריך לדעת על התחבורה באבו דאבי

איך פועלת התחבורה הציבורית באבו דאבי – איחוד האמירויות? מה מחיר נסיעה באוטובוס באבו דאבי? מה תעריף המוניות באבו דאבי? אנחנו ב-AE-IL עשינו לכם סדר

מוניות

שירות המוניות באבו דאבי יעיל ונוח. נהגי מוניות רבים באבו דאבי דוברים אנגלית. את המוניות אפשר להזמין באמצעות אפליקציה או טלפונית אך הרבה יותר פשוט לעצור אותם ברחוב.

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

תעריפי המוניות

מ-6:00 בבוקר עד 22:00 בערב-

מחיר התחלת נסיעה: 3.50 AED (מטבע מקומי) / 0.95 דולר אמריקאי

כל ק”מ – עד 50 ק”מ: 1.60 AED ובדולר: 0.43

כל ק”מ – מעל 50 ק”מ: 1.69 AED ובדולר: 0.64

כל דקה של זמן המתנה (5 דקות ראשונות של המתנה חינם): 0.50 AED ובדולר 0.13

עלות הזמנה טלפונית: 8.00 AED ובדולר 0.80

מ-22:00 ועד 6:00 בבוקר-

מחיר התחלת נסיעה: 4.00 AED (מטבע מקומי) / 1.09 דולר אמריקאי

כל ק”מ – עד 50 ק”מ: 1.69 AED ובדולר: 0.46

כל ק”מ – מעל 50 ק”מ: 1.69 AED ובדולר: 0.64

כל דקה של זמן המתנה (5 דקות ראשונות של המתנה חינם): 0.50 AED ובדולר 0.13

עלות הזמנה טלפונית: 8.00 AED ובדולר 1.09

תחבורה ציבורית

במרכז שירות התחבורה הציבורית באבו דאבי, צי של אוטובוסים המחבר בין האזורים השונים בעיר ובין הפרברים והערים האחרות.

האוטובוסים הציבוריים פועלים על בסיס 24/7 וממוזגים וכן עם גישה לנוסעים עם מוגבלות. אזרחים ותיקים (בני 60 ומעלה) ונוסעים בעלי מוגבלויות נוסעים בחינם. בנוסף, השירות קל לשימוש עבור נוסעים תיירים שמשתמשים בשירות באופן זמני, על ידי תשלום של AED 2 (המטבע המקומי) בתיבות איסוף ליד הנהגים. אם אתם מתכננים להשתמש בשירות האוטובוסים על בסיס קבוע, תמיד תוכלו להשתמש בכרטיס החכם של Hafilat.

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

חבילת כרטיסים חכמים

כרטיס חכם של חברת Hafilat מאפשר תשלום בכל שירותי התחבורה הציבורית של אבו דאבי. תלוי בסוג הכרטיס שרכשתם, כרטיסי Hafilat מאפשרים לנוסע להשיג תעודות נסיעה, למלא מזומן או לעשות את שניהם.

הצטרפו כעת לקבוצה הרשמית שלנו בפייסבוק והישארו מעודכנים >>>

ישנם שישה סוגים של כרטיסי Hafilat, המיועדים להתאים לצרכים שונים. להבנה טובה יותר של אופן פעולתו של כרטיס התחבורה הציבורית באבו דאבי, להלן מחירים של כל קטגוריה ופרטים נוספים:

כרטיס זמני

עלות של כרטיס זמני הוא AED 5 ותקף לעד 14 יום מיום הרכישה. רשאי למחזיק כרטיסים של Hafilat זמני. טופ ארנק של AED 150 עם אפשרות להוסיף כרטיס נסיעה בן 7 ימים. בנוסף, כוללות מעבר נסיעות בלתי מוגבל בתוך העיר ולעיר במחיר של AED 30, בתוקף למשך 7 ימים ברציפות.

כרטיס קבוע

כרטיס קבוע בעלות של AED 10. כרטיסי Hafilat קבועים תקפים ל -5 שנים. בכרטיס הקבוע, הנסיעות המקומיות ללא הגבלה בעלות של AED 30 ועבור AED 80 נסיעה ללא הגבלה למשך 30 יום ברציפות. עבור בעלי צרכים מיוחדים, אזרחים ותיקים וסטודנטים עלות רכישת הכרטיס הקבוע הוא AED 5 ובעלי תוקף של 5 שנים.

תעריפי התחבורה הציבורית באבו דאבי

התעריפים הבאים מחושבים לפי קילומטרים נסיעה של מסלול אוטובוס לפי הקטגוריה:

אוטובוסים עירוניים מקומיים: AED 2

אוטובוסים לפרברים: AED 2 + 5 לקילומטר

אוטובוסים בין עירוניים: AED 10 + 10 לקילומטר

את הכרטיסים לתחבורה הציבורית באבו דאבי, ניתן להשיג בקניונים, תחנות אוטובוס, מכונות אוטומטיות לכרטיסים ומרכזי שירות לקוחות באבו דאבי.

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.