עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :

הכירו: המשקיעים מאבו דאבי שמתעניינים בסטארט-אפים ישראליים

בעשור האחרון, משקיעה הממשלה באיחוד האמירויות בחברות הייטק ובהשקעות רחבות בסטארט-אפים וחברות טכנולוגיה ברחבי העולם – מתוך הבנה כי משאבי הנפט המקומיים לא יישארו לנצח וכדי להבטיח את העתיד הכלכלי של איחוד האמירויות

מובאדלה – Mubadala, היא חברת ההשקעות הממשלתית באבו דאבי אשר משקיעה הון עתק בין היתר בחברות טכנולוגיה חדשניות והייטק. 

מתעניינים בהשקעות טכנולוגיה ונדל”ן בדובאי? הירשמו כעת לקבלת עדכונים בנושא

רק לפני שנה החליטה החברה הממשלתית של אבו דאבי, Mubadala, להכפיל את השקעת החברה בסכום של 250 מיליון דולר השקעה בחברות סטארט-אפ מהמזרח התיכון ואזור צפון אפריקה. 

איברהים עג'מי אבו דאבי איחוד האמירויות

 

איברהים עג’מי, ראש תחום היזמות בחברת ההשקעות הממשלתית באבו דאבי (צילום מתוך פייסבוק)

לפני כשנה הקימה חברת ההשקעות הממשלתית חממה הייטק רשמית במרכז אבו-דאבי בשם Hub71 אשר עוסק בהשקעות בחברות סטארט-אפ מכל העולם. 

אולי יעניין אותך גם:

0% מס הכנסה: כל הפרטים על הטבות המס למשקיעים בדובאי ואבו דאבי

עם הפצת הבשורה על הסכם השלום הרשמי ההולך ומתגבש עם איחוד האמירויות, החלו משקיעים באבו דאבי ובאיחוד האמירויות להביע התעניינות בחברות הייטק וטכנולוגיה ישראליות, ומשקיעים מהאמירויות כבר בוחנים השקעות רחבות בחברות סטארט-אפ ישראליות מצליחות. 

אחת מדמויות המפתח בחברת ההשקעות הממשלתית באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, הוא איברהים עג’מי, אשר עומד בראש תחום המיזמים ב-Mubadala. עג’מי הביע באופן פומבי את שאיפתו להשקעות של משקיעים מהאמירויות ואבו דאבי במיזמים ישראלים וההיפך. 

מחפשים הזדמנויות עסקיות באיחוד האמירויות? הירשמו כעת לקבלת עדכונים בנושא

“אנחנו פתוחים לעסקים באזור ועלינו לקבל כל מיני סוגים של משקיעים”, אמר עג’מי לפני כמה חודשים בכנס כלכלי, “גם משקיעים שמאוד פעילים בישראל וגם ישראלים, שיגיעו לכאן ויראו הזדמנויות. אני לא רואה סיבה למה שלא נעשה את זה.

 

אבו דאבי. אילוסטרציה

“אנחנו משקיעים באירופה ובארצות הברית וישנן חברות ניהול ישראליות יוצאות מן הכלל, שהן חלק מאותם מקומות שבם אנו מושקעים”, הוסיף, “אז זה המשחק שבו אנחנו צריכים לשחק – אם אנחנו רוצים להיות רציניים בנושאים כמו הייטק, זה מה שאנחנו צריכים לעשות”.

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

בישראל הרשמית נערכים להשקעות של משקיעים מדובאי, אבו דאבי ואיחוד האמירויות וסחר בהיקף של חצי מיליארד דולר, ובמשרד החוץ כבר נערכים לכך במסגרת האגף הכלכלי בתכנון השגרירות הישראלית הרשמית באיחוד האמירויות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם: 

האם כדאי להשקיע בנדל"ן באיחוד האמירויות?

כיום, מהוות ההשקעות הזרות עיקר מקורות המימון לחברות הסטארט-טפ בישראל בתחום ההייטק, כך שהסכם השלום עם מדינה דומיננטית בתחום ההשקעות בטכנולוגיה כמו איחוד האמירויות יגדיל את תחום ההשקעות הזרות בסטארט-אפים ישראלים בצורה משמעותית יותר. 

“בתמורה להשקעותיהם בחברות הייטק ישראליות, איחוד האמירויות צפויות להעביר חברות טכנולוגיה לאיחוד האמירויות”, אמר ניקולס גילני, מייסד ושותף מנהל של חברת Cyal  Advisors , חברת ייעוץ מבוססת איחוד האמירויות. ככל הנראה, איחוד האמירויות תדרוש הקמת סניפים מקומיים של חברות הייטק ישראליות במרכזים עסקיים באבו דאבי או בדובאי, אמר.

רוצים לקבל מידע על משקיעים מאבו דאבי? הירשמו כעת לקבלת עדכונים בנושא

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.