עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות. 

כשברקע המנועים מתחממים ועשרות אלפי ישראלים, שלא לומר מאות אלפים, כבר נערכים להסתער על האטרקציות היוקרתיות בדובאי, על חיי הלילה והמועדונים בדובאי, על העסקים באבו דאבי וההשקעות באיחוד האמירויות – ריכזנו לכם את כל מה שחשוב לדעת על מחירי הטיסות לאיחוד האמירויות ועל חברות התעופה הטסים לדובאי ועל איחוד האמירויות לישראלים.

לחצו כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

טיסות לדובאי

הטיסות לאיחוד האמירויות הפכו לאחד מהנושאים האטרקטיביים ביותר עבור ענף התיירות בישראל, ובראשם הטיסות לדובאי – העיר הגדולה והמתוירת ביותר באיחוד האמירויות. 

ראשונה להודיע כי תפעיל לשם טיסות ישירות מישראל לדובאי היא חברת ארקיע אשר הודיעה כי תפעיל קו טיסות מישראל לדובאי והיא תפעיל שבע טיסות בשבוע, כאשר טיסת הבכורה שלה מישראל לדובאי יחל ב-3.1.2021. 

מחירי הטיסות לדובאי ירדו ככל שייכנסו יותר חברות. דובאי מהמטוס

החברה הבאה שהודיעה כי תפעיל קו טיסות ישירות לדובאי היא חברת ישראייר אשר תפעיל אף היא קו טיסות לדובאי כבר מדצמבר 2020 ותקדים את ארקיע המתחרה בחודש. טיסה הבכורה של ישראייר לדובאי תיערך כבר ב-2.12.20.

מתעניינים בחופשה בדובאי? השאירו פרטים לקבל מידע בנושא

בהמשך צפויות חברות תעופה נוספות להשיק קו טיסות מישראל לדובאי, ביניהם: כמו אל על, אתיחאד, אמירייטס, אייר ערביה ופליי דובאי.

זמן טיסה מישראל לדובאי: 3 שעות 

חברות שמוכרות כרטיסי טיסה לדובאי: ישראייר וארקיע 

מחיר כרטיס טיסה לדובאי: החל מ-146 דולר לכיון אחד והחל מ-280 דולר הלוך וחזור

טיסות לאבו דאבי

אבו דאבי בירת איחוד האמירויות ומרכז העסקים של המזרח התיכון צפויה אף היא להוות יעד אטרקטיבי עבור ישראלים המתעניינים בהשקעות באיחוד האמירויות ואף לתיירים ישראלים. 

חברת התעופה הממלכתית של איחוד האמירויות איתיחאד אשר אף השיקה לאחרונה אתר אינטרנט רשמי בעברית, הודיעה כבר שהיא תפעיל טיסות ישירות מישראל לאבו דאבי. 

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

איתיחאד, אף ערכה כבר את טיסת הבכורה הרשמית שלה מישראל לאבו דאבי עם צי של אנשי עסקים מענף התיירות בישראל שטסו מישראל אבו דאבי. 

ההערכה בקרב ענף התעופה כי הטיסות מישראל לאבו דאבי של חברת איתיחאד, יושקו בתחילת ינואר 2021 והיא טרם פתחה את המכירה לכרטיסי הטיסה בגלל הפרוצודורה סביב הקורונה באיחוד האמירויות. 

חברת איתיחאד תמכור כרטיסי טיסה לאבו דאבי. מטוס איתיחאד בשמיים

חברת נוספת אשר כבר הודיעה כי תפעיל טיסות ישירות מישראל לאבו דאבי הוא חברת ישראייר הישראלית אשר במקביל כבר החלה למכור כרטיסי טיסה מישראל לדובאי. 

זמן טיסה מישראל לדובאי: 3 שעות 

חברות שמוכרות כרטיסי טיסה לדובאי: חברות איתיחאד וישראייר צפויות להתחיל במכירה בקרוב

מחיר כרטיס טיסה לדובאי: טרם ידוע

טיסות לשארג’ה – איחוד האמירויות

שארג’ה היא העיר השלישית בגודלה באיחוד האמירויות ואחד היעדים הפוטנציאליים לתייר הישראלי עם מוזיאנים, מרכזי קניות ושווקים ועוד מגוון נרחב של אתרי תיירות כמי שמכונה כבירת התרבות של איחוד האמירויות.

מי שכבר הודיעה כי תשקול לפתוח קו תעופה של טיסות לשארג’ה היא חברת התעופה הישראלית ארקיע שכבר החלה במכירת כרטיסי טיסה לדובאי. 

בשדה התעופה בדובאי מדברים אנגלית וערבית. שדה התעופה בדובאי

ההערכה כי חברות הלואו-קוסט כמו וויז-אייר ואייר ערבייה צפויות לשווק כרטיסי טיסה ישירים לשארג’ה וחברות תיירות צפויות לשווק חבילות נופש לישראלים בשארג’ה.

זמן טיסה מישראל לדובאי: 3 שעות 

חברות שמוכרות כרטיסי טיסה לדובאי: טרם ידוע

מחיר כרטיס טיסה לדובאי: טרם ידוע

שאלות נפוצות על כרטיסי טיסה לדובאי, טיסות לאיחוד האמירויות וכרטיסים לאבו דאבי

ש. כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי?

ת. מחיר כרטיס טיסה לדובאי נע כיום בין 146 דולר לכיון אחד ו-280 דולר הלוך חזור אך היא צפויה להשתנות בהתאם לחברות התעופה אשר ייכנסו לשוק ולסוג כרטיסי הטיסה לדובאי שתרכשו. 

ש. איזה חברה טסה לדובאי? 

ת. חברות התעופה ישראייר וארקיע כבר התחילו למכור כרטיסי טיסה לדובאי אך ההערכה כי עוד חברות תעופה רבות ייכנסו לשוק הטיסות מישראל לדובאי. 

ש. מה זמן הטיסה מישראל לדובאי?

ת. זמן הטיסה מישראל לדובאי הוא כ-3 שעות.

ש. איפה קונים כרטיס טיסה לאיחוד האמירויות?

ת. כרטיס טיסה לדובאי תוכלו לקנות בחברות שכבר מוכרות כרטיסי טיסה: ישראייר וארקיע. כרטיס טיסה לאבו דאבי תוכלו לרכוש בקרוב בחברת התעופה איתיחאד. 

אמירייטס צפויה אף היא להיכנס לשוק כרטיסי הטיסה לדובאי. מטוס חברת אמרייטס בדובאי

ש. אפשר לטוס לדובאי – איחוד האמירויות עם דרכון ישראלי?

ת. נכון לשעת כתיבת שורות אלו עדיין לא ניתן להיכנס לאיחוד האמירויות עם דרכון ישראלי אלא אם דרכון זר או אם אתם מוזמנים ע”י משלחת רשמית אך בחודש הקרוב צפויה הממשלה המקומית לאשר רשמית את הכניסה לישראלים לאיחוד האמירויות עם דרכון ישראלי. 

ש. צריך ויזה לדובאי – איחוד האמירויות

ת. בחודש הקרוב יאפשרו בממשלת איחוד האמירויות את הכניסה לישראלים עם דרכון ישראלי וללא צורך בויזה לדובאי או לכל מקום אחר באיחוד האמירויות.

ש. צריך בדיקת קורונה בכניסה לדובאי?

ת. נכון לכתיבת שורות אלו כדי להיכנס לדובאי יש להצטייד במסמך רשמי באנגלית מבדיקת קורונה בישראל עד ל-96 שעות לפני הטיסה. עם הנחיתה בדובאי, תתבקשו לעבור בדיקת קורונה נוספת בחינם ואז להמתין בבידוד במלון עד לקבלת תשובה שלילית אשר מתקבלת בד”כ תוך כמה שעות אך עשוייה לקחת עד 48 שעות. 

לחצו כאן לקבלת פרטים על חופשה שווה בדובאי

ש. איזה שפה מדברים בשדה התעופה בדובאי?

ת. בשדה התעופה בדובאי ובאיחוד האמירויות דוברים אנגלית וערבית. 

ש. יש דיוטי פרי בשדה התעופה בדובאי? 

ת. בשדה התעופה בדובאי יש דיוטי פרי רחב ויוקרתי עם מוצרים ששווה לקנות שם. 

ש. יש טיסות זולות לאיחוד האמירויות? 

ת. ההערכה בענף התעופה כי הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות יגרום להורדת מחירים בכל הטיסות באזור. מחירים טיסות לדובאי והמחירים של הטיסות לאבו דאבי וליעדים אחרים באיחוד האמירויות צפויות לרדת ככל שיותר חברות תעופה ייכנסו לשוק.

מתעניינים בחופשה בדובאי? השאירו פרטים לקבל מידע בנושא

מומלץ לכם לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.