עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :

המועדונים הטובים ביותר בדובאי

בדובאי יש לא רק מלונות פאר וגורדי שחקים אלא גם חיי לילה נוצצים ומועדונים יוקרתיים ונחשבים ביותר. 

סצנת המועדונים בדובאי הומה בעיקר בסופי השבוע המתחילים כבר מיום חמישי בשבוע שיאה בימים שישי ושבת (די דומה אלינו).

למרות שסצנת המסיבות והמועדונים בדובאי היא בעיקר בסופי השבוע, יש מועדונים שמקיימים מסיבות גם בימי שלישי ורביעי באמצע השבוע.

ליקטנו עבורכם את רשימת מועדוני הלילה הטובים והשווים ביותר בדובאי.

ארמני פריב – Armani Prive

מועדון הארמני פריב או בשמו הלועזי Armani Prive הממוקם במגדל הבורג’ חליפה המפורסם, נחשב לאחד ממועדני הלילה היוקרתיים ביותר בעולם. את המקום עיצב המעצב האיטלקי המוכר ג’ורג’ו ארמני בעצמו. אם אתם בענין של לחגוג באווירת פאר והדר עם טרקלין מעוצב ומרפסת עם נוף עוצר נשימה כשברקע DJ נחשבים מכל העולם, אז בהחלט הגעתם למקום הנכון.

שעות פתיחה: מ-23:00 עד 3:00 בלילה. בימי שני ורביעי המועדון סגור

כתובת: Sheik Mohammed Bin Rashid Blvd No 1, Burj Khalifa, Armani Hotel Dubai, Dubai, United Arab

מועדון קוואלי – Cavalli Club

מועדון Cavalli הוא אחד המועדונים הוותיקים ביותר בדובאי. מדובר במועדון נוצץ ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר עם ניחוחות של עם עם נברשות מיוחדות תלויות מהתקרה כאשר מבקריה הקבועים הם כוכבים וסלבס מכל העולם וגם אמנים מהשורה הראשונה שמופיעים בה. בתפריט תמצאו אוכל משובח ביותר וקוקטלים נדירים.

שעות פתיחה: פתוח כל יום מ-20:30 ועד 3:00

כתובת: Sheikh Zayed Road, Fairmont Hotel

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

מועדון הבייס – Base Club

גם במועדון ה-base המפואר תמצאו ענין רב בעיצוב הפנים של המקום עם אווירה זורמת וקלילה. המוזיקה באווירה קונצטרית וקהל היעד הוא קלאסי. האמנים המופיעים במועדון הם ברמה עולמית והמועדון דורג בשנת 2018 כמועדון הלילה הטוב ביותר בדובאי.

שעות פתיחה: מיום חמישי ועד שבת בלבד בין השעות 16:00 – 22:00

כתובת: D3, Ras Al Khor Road Dubai

מועדון בודיר – Club Boudoir

אם אתם אוהבים אווירה צרפתית Club Boudoir הוא המקום הנכון אליו. המקום נחשב למקום מועדף על ידי המבלים הצעירים בסצנת מועדוני הלילה בדובאי. המועדון מקפיד על קודי לבוש מכובדים. המשקאות והאוכל במחירים סבירים יחסית לשאר המועדונים בדובאי.

שעות פתיחה: פתוח בכל יום בין השעות 22:00 – 4:00

כתובת: Al Reem 1, 3 St Dubai

מועדון אחוזת המיליארדר – Billionaire Mansion

בשביל לקבל אווירה מלכותית ומהנה בעת ובעונה אחת. עם אווירה שופעת  וסביבה אלגנטית, מועדון אחוזת המיליארדר הוא המקום הנכון. את המועדון נוהגים לפקוד באופן קבוע מפורסמים רבים, DJ’s ואמנים בינלאומיים ומנהלים עסקיים המבקרים בדובאי. מועדון הלילה כולל את כל מה שתרצו במועדון לילה – מרפסת ריקודים חיצונית, לילות קריוקי וארוחות ערב.

שעות פתיחה: פתוח מיום שלישי עד יום ראשון בין השעות 19:00-3:00

כתובת: Taj Dubai, Business Bay

הצטרפו כעת לקהילה הסגורה שלנו בפייסבוק והישארו מעודכנים >>>

מועדון וויט דובאי – White Dubai

מועדון ה-White Dubai הוא מועדון לילה תוסס ומודרני הממוקם על הגג. במועדון מתנגן מוזיקה אלקטרונית ומוזיקה עדכנית עם מיטב התקליטנים מרחבי העולם. האוכל שם מצוין והאווירה מאוד צעירה והייטקיסטית.

שעות פתיחה: פתוח מיום חמישי עד שבת בין השעות 15:00-23:00

כתובת: Al Meydan Road, Meydan Racecourse Grandstand, Rooftop Venue

מועדון הלודג’ – The Lodge Nightclub

מועדון הלודג’ מרווח ביותר עם רחבה גדולה לריקודים. המוזיקה שוב מגוונת למדי, מהיפ הופ למוזיקת נשמה ישנה, הם מנגנים את הכל. התקליטנים הם אמנים בינלאומיים פופולריים. האוכל והמשקאות שם חסכוניים יחסית למועדוני הלילה האחרים בעיר.

שעות פתיחה: פתוח כל יום בין השעות 21:00-3:00

כתובת: Near the American Hospital, Oud Metha

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

מועדון פיפל ביי קריסטל – People by Crystal

אם אתם נמצאים ליד נחל דובאי ומעוניינים לחגוג במועדון דובאי, זה בדיוק המקום המתאים עבורכם. ל-People by Crystal יש אווירה מרהיבה עם מקומות ישיבה נהדרים. הסוקרים נהנו מאוד מהאווירה וחוו את אחת המסיבות הטובות ביותר שלה כאן. הדי.ג’יי מנגנים מוזיקה לפי סוג הקהל.

שעות פתיחה: בימים שלישי וחמישי עד ראשון בין השעות 23:00-3:00

כתובת: Address: Umm Hurair 2, 18th floor Umm Hurair Road, (2.6 Kilometres away from the Dubai Creek)

מועדון סנסציון – Sensation Club

מועדון Sensation הוא אחד המועדונים היותר מעודכנים ושווים בסצנת חיי הלילה בדובאי ובאמירויות בכלל. במועדון מתקלטים די ג’ייז מפורסמים ומופיעים אמנים מוכרים מרחבי העולם.

שעות פתיחה: פתוח כל יום 23:00 – 3:00

כתובת: Crowne Plaza Hotel, Sheikh Zayed Rd – Dubai

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.