עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
ויזה לדובאי

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

אחרי הסכם השלום בין ישראל ואיחוד האמירויות והאישור הרשמי של הפטור מהצורך בויזה לדובאי ולאיחוד האמירויות, הודיע משרד החוץ של איחוד האמירויות כי הפטור מהויזה לישראלים לאיחוד האמירויות שהיה אמור להיכנס לתוקף בתחילת חודש מרץ 2021 יושהה עד לתחילת חודש יולי, עקב החשש מנגיף הקורונה וישראלים יידרשו להוציא ויזה לדובאי ולאיחוד האמירויות. 

חופשה חלומית בדובאי במחיר מטורף! כל הפרטים כאן >>

לאתר AE-IL נודע כי במשרד החוץ של איחוד האמירויות צפויים להאריך את הדרישה לויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לאזרחים המחזיקים בדרכון ישראלי עד למועד לא ידוע, כפי שדורשים מחלק ממדינות אירופה והמזרח. 

דובאי מלמעלה

אז איך מוציאים ויזה לדובאי? כמה עולה ויזה לדובאי? מה התוקף של הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות? אתר AE-IL ריכז עבורכם את השאלות הנפוצות בנושא ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. 

שאלות נפוצות על ויזה לדובאי 

ש. כמה עולה ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות? 

ת. מחיר של ויזה לדובאי היא 120 דולר אך התעריפים צפויים להשתנות בהתאם לסוגי הויזה לדובאי. 

לפרטים על חבילות נופש לדובאי – לחצו כאן כעת

ש. תוך כמה זמן מקבלים ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות? 

ת. בדרך כלל עם הגשת הבקשה לויזה לדובאי ולאיחוד האמירויות, מקבלים את הויזה לדובאי עד 24 שעות ובמקרים חריגים התהליך צפוי לקחת גם 48 שעות. אם אתם מתכננים טיסה לדובאי, אל תחכו לרגע האחרון ותזמינו מראש ויזה לדובאי. 

חופשה חלומית בדובאי במחיר מטורף! כל הפרטים כאן >>

ש. איך מקבלים ויזה לדובאי?

ת. לקבלת ויזה לדובאי צריך לפנות לסוכן נסיעות, מלונות וחברות תעופה או באמצעות מילוי הטופס כאן באתר. 

ש. האם צריך ויזה לאבו דאבי באיחוד האמירויות?

ת. ויזה לאבו דאבי נדרשת מכל אזרח ישראלי כפי שנדרשת ויזה לדובאי ולשאר איחוד האמירויות. 

שדה התעופה הבינלאומי בדובאי

ש. האם אפשר לבקש ויזה לדובאי בשגרירות איחוד האמירויות בישראל?

ת. הגשת הבקשה לויזה לדובאי היא רק באמצעות סוכני נסיעות, מלונות או חברות תעופה. שגרירות איחוד האמירויות בישראל הממוקמת בתל אביב, מטפלת בעיקר בנושאים דיפלומטיים ושיתופי פעולה מסחריים בין ישראל לאיחוד האמירויות. 

לפרטים על חבילות נופש לדובאי – לחצו כאן כעת

ש. מה התוקף של ויזה לדובאי?

ת. תוקף הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות הוא בדרך כלל לחודשיים מהנפקת הויזה והשהיה בדובאי במסגרת ויזה תיירות לישראלים מוגבלת לחודש. 

ש. איזה מסמכים נדרשים להציג לצורך קבלת הויזה לדובאי?

ת. לצורך קבלת הויזה לדובאי נדרש להציג צילום דרכון, מספר דרכון, ופרטים אישיים. 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.