עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
ויזה לאיחוד האמירויות

כמה עולה ויזה לדובאי? המדריך להנפקת ויזה לאיחוד האמירויות

איך מקבלים ויזה לדובאי? כמה עולה ויזה לאיחוד האמירויות? איפה מנפיקים ויזת תיירים לישראלים? מה התעריפים וסוגי הויזה לאיחוד האמירויות? AE-IL עם המדריך המלא לקבלת ויזה לאיחוד האמירויות לישראלים

עדכון (18.1.2021): משרד החוץ של איחוד האמירויות הודיע כי הסכם הפטור מויזה בין ישראל לאיחוד האמירויות מושהה עד אחרי חודש יולי 2021 וכל מי שטס לדובאי עד לפחות עד אחרי יולי, חייב להוציא ויזה לדובאי לפני שהוא עולה על טיסה לדובאי ואיחוד האמירויות.

לחץ כאן לקבלת ויזה לדובאי >>

מי לא צריך ויזה לאיחוד האמירויות?

אזרחי מדינות המפרץ, המחזיקים בדרכונים בתוקף מאחת מהמדינות הבאות: איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, כווית, בחריין, קטר ועומאן אינם זקוקים לאשרת ויזה לדובאי ולאיחוד האמירויות, ויכולים להיכנס עם הצגת הדרכון שלהם בשדה התעופה באיחוד האמירויות. 

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

מי מקבל ויזה בשדה התעופה באיחוד האמירויות?

ויזה לאיחוד האמירויות ל-30 יום

אם אתה מחזיק בדרכון מהמדינה שברשימה הבאה, אין צורך בויזה מראש לאיחוד האמירויות הערביות. כל שעליך לעשות הוא לרדת מהטיסה שלך בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי או אבו דאבי ולהמשיך להגירה, שם יחתימו את הדרכון שלך עם ויזה לאיחוד האמירויות למשך 30 יום ללא תשלום. ואלו הן:

לחץ כאן לקבלת ויזה לאיחוד האמירויות >>

אנדורה, אוסטרליה, ברוניי, קנדה, חרסינה, הונג קונג, סין, יפן, קזחסטן, מקאו, סין, מלזיה, מאוריציוס, מונקו, ניו זילנד, אירלנד, סן מרינו, סינגפור, אוקראינה, בריטניה, צפון אירלנד, ארצות הברית, עיר הותיקן.

ויזה לדובאי דרך חברות התעופה. צילום: אילוסטרציה

ויזה לאיחוד האמירויות ל-90 יום 

בעל דרכון ואזרחות באחת המדינות הבאות, הדרכון שלך יוחתם ללא תשלום בויזה לאיחוד האמירויות בכניסה לדובאי או דאבי לתקופה של של 90 יום שתקפה למשך 6 חודשים מיום ההנפקה, ולשהייה של 90 יום בסך הכל. אזרחי מדינות אירופה הבאות רשאים גם להגיש בקשה לויזה לביקור קבוע מראש באיחוד האמירויות אם הויזה שלהם ל-90 יום עם הגעתם נוצלה במלואה. ואלו הן: 

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

ארגנטינה, גרמניה, פרגוואי, אוסטריה, יוון, פולין, פורטוגל, איי בהאמה, הונדורס, ברבדוס, הונגריה, רומניה, בלגיה, איסלנד, רוסיה, ברזיל, איטליה, וינסנט הקדוש וה-גרנידיים, בולגריה, קיריבטי, סן מרינו, צ’ילה, לטביה, סרביה, קוסטה ריקה, ליכטנשטיין, סיישל, קרואטיה, ליטא, סלובקיה, קפריסין, לוקסמבורג, סלובניה, , הרפובליקה הצ’כית, האיים המלדיביים, איי שלמה, דנמרק, מלטה, דרום קוריאה, אל סלבדור, מונטנגרו, ספרד, אסטוניה, נאורו, שבדיה, פינלנד, הולנד, שוויץ, צרפת, נורווגיה, אורוגוואי

ויזה לאיחוד האמירויות ל-180 יום

אם אתה מחזיק בדרכון מקסיקני אתה זכאי לויזה לביקור  של 180 יום שתקפה למשך 6 חודשים מיום ההנפקה ולשהייה של 180 יום בסך הכל.

מי צריך ויזה לאיחוד האמירויות? 

ויזת תייר לאיחוד האמירויות מיועדת למי שאינו זכאי לקבל ויזה בעת ההגעה לשדה התעופה בדובאי או כניסה ללא ויזה ואינו מחזיק בדרכון של אחת המדינות ברשימה לעיל. ניתן לקבל ויזת תייר לתיירים בודדים זכאים מרחבי העולם. 

שדה תעופה בינלאומי. צילום: אילוסטרציה

נשים מתחת לגיל 18 אינן זכאיות להגיש בקשה לויזה לבד אלא אם כן הן נוסעות עם הוריהן.

לחץ כאן לקבלת ויזה לדובאי >>

על פי החלטת ממשלת איחוד האמירויות, ילדים מתחת לגיל 18 המלווים מבוגרים יכולים לקבל ויזה חינם לאיחוד האמירויות בין התאריכים 15 ביולי עד 15 בספטמבר בכל שנה.

לכמה זמן תקפה ויזה לאיחוד האמירויות?

בהתאם למסמכים שהגשת ולויזה שביקשת, ניתן להוציא ויזת תייר לאיחוד האמירויות למשך 30 יום או 90 יום, כניסה חד פעמית או כניסות לעיתים קרובות. 

איך מוציאים ויזה לאיחוד האמירויות? 

ויזה לדובאי, לאבו דאבי ולאיחוד האמירויות ניתן להוציא גם על ידי חברות התעופה הלאומיות של איחוד האמירויות, גם דרך סוכני נסיעות ובתי מלון.

לכל חברת תעופה יש כללים וקריטוריונים שעליכם לעמוד בהם כדי לקבל ויזה לאיחוד האמירויות. אחד התנאים הוא טיסה איתם. למידע מעודכן וספציפי יותר, כנסו לאתרים של חברות התעופה הבאות באיחוד האמירויות לגבי שירותי ויזה לאיחוד האמירויות

שירותי ויזה מאתיחאד איירווייז  – אתיהאד איירווייס

שירותי ויזה המוצעים על ידי חברת  התעופה אמירייטס – חברת התעופה אמירייטס

שירותי ויזה מטוס דובאי  – טוס דובאי

שירותי ויזה מאייר ערביה  – אייר ערביה

ויזת תייר באמצעות בתי מלון באיחוד האמירויות

סוכני נסיעות ומלונות מורשים באיחוד האמירויות יכולים לארגן עבורכם ויזת תייר בתנאי שתרכשו את הכרטיס דרכם ותקפידו להזמין חדרים אצלם. 

מותר ואסור לישראלים בדובאי
דובאי. אילוסטרציה

הערה: שגרירויות איחוד האמירויות לא מוציאות אשרות תייר. על מנת לקבל אשרת תייר לאיחוד האמירויות, עליכם ליצור קשר עם אחת מחברות התעופה איחוד האמירויות, סוכנות טיולים או בית מלון (בו אתם מתכוונים לשהות) באיחוד האמירויות אשר יבקש ויזה מטעמכם לרשויות הממשלתיות באיחוד האמירויות  להנפקת ויזה לאיחוד האמירויות 

חידוש או או הארכת הויזה לאיחוד האמירויות

ניתן להאריך את כל סוגי הביקור ויזות התיירים למשך 30 יום פעמיים, עם הגשת הבקשה אליה ולאחר אישור של הרשות הרלוונטית. ניתן לעשות זאת ללא צורך לעזוב את הארץ

מבקרים ותיירים יכולים להגיש בקשה לחידוש השני לפני פקיעת התוקף של  בעלות של AED 600 (המטבע המקומי) בכל פעם של חידוש.

לחץ כאן לקבלת ויזה לאבו דאבי >>

תיירים אשר יחרגו מהתוקף של הויזה, כאמור לעיל, יצטרכו לשלם קנס בסך 100 דולר עבור כל יום שהייתם יתר על המידה, לחישוב החל מעשרה ימים לאחר פקיעת הויזה.

כמה עולה ויזה לדובאי – איחוד האמירויות? 

להלן התעריפים המעודכנים למחירי ויזה לאיחוד האמירויות

ויזה לאיחוד האמירויות למשך 48 שעות: 10 דולר 

ויזה לאיחוד האמירויות למשך 96 שעות: 30 דולר

ויזת תייר לאיחוד האמירויות עד 30 יום לכניסת חד-פעמית: 90 דולר. להארכת הויזה: 230 דולר

ויזת תייר לאיחוד האמירויות עד 30 יום לכניסת רב-פעמית: 175 דולר. להארכת הויזה: 230 דולר

ויזת תייר לאיחוד האמירויות עד 90 יום לכניסת חד-פעמית: 190 דולר. להארכת הויזה: 230 דולר

ויזת תייר לאיחוד האמירויות עד 90 יום לכניסה רב-פעמית: 460 דולר. להארכת הויזה: 230 דולר 

שדה התעופה הבינלאומי בדובאי

איזה מסמכים צריך בשביל ויזה לדובאי – איחוד האמירויות? 

למלא טופס בקשה לקבלת ויזת תייר לאיחוד האמירויות, לצרף תמונת פספורט צבעונית עם רקע נקי, צילום דרכון צבעוני, כרטיס טיסה בתוקף. 

מתי יוכלו ישראלים להוציא ויזה לאיחוד האמירויות? 

ההערכה המקצועית היא כי בסוף 2020 ולקראת תחילת 2021, בהמשך להסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות, יוכלו תיירים, אנשי עסקים ומשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות ואמירתים לטוס עם ויזה רשמית. 

איפה בישראל מוציאים ויזה לאיחוד האמירויות?

לבעלי דרכון ישראלי, יונפקו הויזה לאיחוד האמירויות ע”י סוכני נסיעות וכן חברות תעופה מאיחוד האמירויות ובתי מלון. שגרירות איחוד האמירויות בישראל כנראה לא תנפיק את הויזה, כפי שבכל העולם שגרירות איחוד האמירויות אינה הכתובת להנפקת ויזות. 

לחץ כאן לקבלת ויזה לאיחוד האמירויות >>

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

https://ae-il.com/%d7%a7%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%96%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%95%d7%94%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90/

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.