עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
קניות ושופינג בדובאי

שופינג בדובאי: המדריך המלא לקניות בדובאי

העיר דובאי שבאיחוד האמירויות מתאפיינת לא רק באטרקציות היוקרתיות שלה ובחיי הלילה התוססים שלה, אלא גם במרכזי קניות ושופינג מהטובים והגדולים בעולם. 

לצד אלפי מסעדות ומועדונים בדובאי ובין האטרקציות הפרועות באיחוד האמירויות תמצאו קניונים ענקיים ושווקים מטורפים לערוך בהם קניות ושופינג לכל המשפחה. אתר AE-IL עם רשימת המקומות הטובים ביותר לערוך קניות בדובאי, קניונים מובחרים בדובאי, שווקים מקומיים בדובאי והשאלות הנפוצות על קניות בדובאי, 

לחצו כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

קניון דובאי – Dubai Mall

קניון דובאי הממוקם ליד הבורג’ חליפה בדובאי נחשב לקניון הכי גדול בעולם. קניון דובאי ידוע כאחד ממקומות הקניות הטובים ביותר בדובאי. 

בקניון המפואר יש אלפי חנויות יוקרה ומותגים גן חיות תת ימי, אקווריום דובאי, מתחם החלקה על הקרח, קולנוע, פארק שעשועים, מזרקות דובאי המפורסמות ומסעדות רבות

לחבילת נופש בדובאי + בדיקת קורונה חינם – לחצו כעת כאן >>

כתובת: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road

דרכי הגעה: מונית ישירה לקניון דובאי או נסיעה במטרו עד לתחנת בורג’ חליפה ומשם לוקחים מונית או אוטובוסים עד לקניון. 

קניון דובאי ליד מגדל הבורג’ חליפה בדובאי
קניון האמירויות בדובאי – Mall of the Emirates

קניון האמירויות בדובאי נחשב לקניון המוביל בעולם בחדשנות. הקניון כולל יותר מ -630 חנויות קמעונאיות, 7900 מקומות חניה, מעל 100 מסעדות ובתי קפה, 80 חנויות יוקרה ו -250 חנויות דגל.

המקום המדהים ביותר בקניון האמירויות בדובאי הוא אתר הסקי – בו תוכלו לחוות את חווית הסקי האולטימטיבית, מתחם הנחשב לאחת האטרקציות השוות למשפחות בדובאי. זה המקום בו  תקבלו חווית קניות בלתי נשכחת בדובאי. 

כתובת: Sheikh Zayed Rd – Al Barsha Barsha 1 – Dubai

דרכי הגעה: לרדת במטרו בתחנת קניון האמירויות או לקחת מונית ישירות לקניון האמירויות בדובאי

קניון מרקטו בדובאי – Mercato Shopping Mall

קניון מרקטו בדובאי הוא אחד הקניונים המקסימים ביותר בדובאי. הוא עוצב בצורה של עיירה ים תיכונית יפהפייה באיטליה. פירוש השם ‘מרקטו’ הוא שוק באיטלקית. 

לחבילת נופש בדובאי + בדיקת קורונה חינם – לחצו כעת כאן >>

בקניון מעל מאה חנויות שמוכרים מגוון מוצרים. בקניון מרקטו באים כדי לחוות את חווית הקניות הטובות ביותר בדובאי ולבצע את השופינג המושלם בדובאי עם המשפחה והחברים. עם עיצוב מושלם ונוצץ, הקניון נחשב גם לאחת המקומות הרומנטיים בדובאי לבלות בו עם בן או בת הזוג. 

כתובת: Jumeirah Beach Rd – JumeirahJumeirah 1 – Dubai

דרכי הגעה: תוכלו להגיע לקניון מרקטו בדובאי מתחנת המטרו הקרובה ביותר – מרכז פיננסי בקו האדום. 

מותגי יוקרה במרכזי קניות בדובאי

קניון וואפי בדובאי  – WAFI

קניון ואפי בדובאי אשר הוקם בתחילת שנות האלפיים הוא אחד ממרכזי הקניות המובילים בדובאי. המקום ידוע במבנה הייחודי שלו בצורת פירמידה, באוסף יצירות אמנות ובתרבות המצרית. 

לחבילת נופש בדובאי + בדיקת קורונה חינם – לחצו כעת כאן >>

בקניון יש למעלה משלוש מאות חנויות של הלבשה, עבודות יד, עיצוב ואביזרים. האטרקציה העיקרית היא מרכזי התחדשות בולטים, והמפורסם שבהם הוא ספא קליאופטרה.

כתובת:  Oud Metha Rd – Umm Hurair 2 – Dubai

דרכי הגעה: 10 דקות משדה התעופה הבינלאומי של דובאי ומדרך שייח זייד. אפשר לקחת מונית או משדה התעופה כדי להגיע לקניון וואפי בדובאי. 

קניון אבן בטוטה בדובאי – Ibn Battuta Mall

קניון אבן בטוטה בדובאי, ממוקם על דרך שיח’ זייד והוקם לכבוד החוקר הערבי המוכר אבן בטוטה; ולכן נושא את שמו. הקניון, הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בדובאי, איחוד האמירויות

הקניון מחולק לשישה חלקים – הודו, סין, תוניסיה, מצרים, פרס ואנדלוסיה ויש לו קרוב ל -275 חנויות. חלקים אלה מייצגים את האזורים בהם נסע בטוטה ומציגים שפע תערוכות של מקומות אלה. 

כתובת: Sheikh Zayed Rd – Jebel Ali Village – Dubai

דרכי הגעה: הקניון ממוקם ממש מול תחנת המטרו אבן בטוטה, כך שנסיעה במטרו היא האופציה הנוחה ביותר.

שוק הפשפשים של דובאי – Dubai Flea Market

שוק הפשפשים של דובאי הוא אחד המקומות הטובים ביותר לחווית קניות ברחובות בדובאי, אך באופן אחר. 

זהו מקום אחד בדובאי שבו אתה קונה או מוכר מוצרים אהובים מראש או יד שנייה. זה כולל ריהוט, פריטי עבודות יד, צעצועים ומשחקים, ספרים, קרמיקה, מוצרי חשמל, גאדג’טים, בגדים ועוד. האווירה מרגשת ואתה יכול לקנות הרבה דברים במחירים זולים יותר. 

כתובת: Gate # 1 2 & 3, Zabeel Park,Zabeel – Dubai

דרכי הגעה: קניון בורג’ חליפה דובאי הוא תחנת המטרו הקרובה ביותר לפארק זאביל.

שופינג בדובאי. קניון בדובאי
מרכז העיר דיירה בדובאי – City Centre Deira

מרכז העיר דיירה בדובאי הוא אחד ממרכזי הקניות העתיקים ביותר בדובאי. הקניון ממוקם על קו החוף של דרך פורט סייד. הוא כולל את כל המותגים העיקריים של שמלות, מוצרי אלקטרוניקה, קישוטים, כמו גם חנויות מקומיות של משי, קשמיר ושטיחים. 

לצד החנויות בקניון יש קולנוע, אולם באולינג וכוכב קסמים לילדים. במקום הזה תיהנו מקניות בדובאי בקניון הזה עם המשפחה כדי להפיק את המרב מהזמן שאתם מבלים בדובאי. 

לחבילת נופש בדובאי + בדיקת קורונה חינם – לחצו כעת כאן >>

כתובת: 8th St – Port Saeed – Dubai

דרכי הגעה: סעו במטרו עד למרכז העיר דיירה בדובאי או עם מונית. כמו כן, רשות הקניונים מפעילה הסעות באוטובוסים מהמלונות המרכזיים בדובאי.

קניון בורג’ומאן בדובאי – BurJuman

קניון בורג’ומאן בדובאי הוא אחד הקניונים עטורי הפרסים בדובאי שבאיחוד האמירויות והוא גם בין הקניונים הוותיקים בעיר. 

הקניון הזה מהמקומות המושלמים לעשות שופינג בדובאי וידוע במגוון הרחב של חנויות מותגי יוקרה מובילות כמו לואי ויטון, ורסאצ’ה, כריסטיאן דיור, דולצ’ה וגבאנה והרמס תחת קורת גג אחת.

כתובת: Khalid Bin Al Waleed Rd – Al Mankhool – Dubai

דרכי הגעה: באמצעות קווי המטרו בדובאי האדום והירוק. תחנת המטרו הקרובה ביותר היא תחנת המטרו בורג’ומאן.

קניון אבן בטוטה בדובאי
קניון האאוטלט של דובאי – Dubai Outlet Mall

קניון האאוטלט של דובאי הוא אחד המקומות המובילים לשופינג בדובאי מה שהופך אותו למיוחד בקרב המקומיים והתיירים הוא העובדה שאפשר לקנות בגדי אופנה ממותגים במחירים זולים.

הקניון מוכר מותגים שונים כמו הארווי ניקולס, בלומינגדיילס ובוטיק. תוכלו למצוא עיצובים שונים של סטלה מקרטני, ג’יבנשי, אדידס, טודס ורנגלר במכירת סוף העונה שלהם.. קניון האאוטלט של דובאי כולל גם מבחר מכובד של מוצרי עיצוב פנים לבית.

כתובת: Route 66 – Dubai – Al Ain Rd – Dubai Outlet Mall – Dubai

דרכי הגעה: קניון האאוטלט של דובאי ממוקם על כביש אל-עין של דובאי, וניתן להגיע אליו מתחנת המטרו קריק בקו הירוק.

מתחם קניות קאראמה בדובאי – Karama shopping complex

מתחם הקניות קאראמה בדובאי נבנה בסוף שנות השבעים והיו עוד כמה שיפוצים לאורך השנים. אבל זה עדיין ממרכזי הקניות היפים בדובאי

מתעניינים בחופשה בדובאי? השאירו פרטים לקבל מידע בנושא

הוא ממוקם באחד מאזורי המגורים הראשונים של דובאי, ומסביב למתחם השופינג יש בניינים מעוצבים בסגנון אמנותי. 

כתובת: 20 A St – Al Karama – Dubai

איך להגיע: המתחם ממוקם לאורך כביש זאביל. תחנת המטרו הקרובה ביותר היא תחנת המטרו אל קאראמה.

קניות בגדים בזול בדובאי עדיף בשווקים

מרכזי הקניות והשווקים הגדולים בדובאי

לצד קניונים מפוארים ומרכזי קניות ענקיים יש בדובאי שווקים מסחריים גדולים המציעים סחורה לעשירים ובלי יכולת כלכלית. להלן רשימת השווקים המובילים בדובאי – איחוד האמירויות. 

שוק הזהב בדובאי 

שוק הזהב הוא הפופולרי ביותר של דובאי ושווה ביקור גם אם אין בכוונתכם לקנות. ממוקם בדיירה, בסמוך לנחל דובאי, והוא כולל שבילים מקורים המצויים בחנויות תכשיטים רבות.

שוק התבלינים בדובאי

קרוב מאוד לשוק הזהב, תוכלו למצוא אזור נוסף המורכב משפע חנויות קטנות המוכרות מגוון רחב של תבלינים ועשבי תיבול כמו זעפרן, כורכום, ציפורן, פלפל, קינמון, הל, אגוז מוסקט, כוסברה. 

הסמטאות הצרות מוקפות בניחוח התבלינים המפתה, כמו גם אורז בסמטי, פירות יבשים, אגוזים, נרגילה מסאלה וטבק בטעמים. אם אתם אוהבים אוכל דובאי , כדאי לכם לקחת את התבלינים האלה ולנסות לבשל כלים בעצמכם. 

שוק דובאי

שוק הבושם בדובאי

אחד ממרכזי הקניות הארומטיים ביותר בדובאי, לשוק הבושם בדובאי יש מעבר צר עם חנויות קטנות שמוכרות בשמים החל מאיטרים ערבים מקומיים ובשמים בינלאומיים ממותגים. אתה יכול גם לקנות קטורת מבושמת בצורת אבקה, קריסטל, עץ וסלע; לבונה הוא מפורסם.

מתעניינים בחופשה בדובאי? השאירו פרטים לקבל מידע בנושא

איך להגיע: קחו אוטובוס או מונית כדי להגיע למקום. שוק הזהב, שוק התבלינים ושוק הבושם קרובים לתחנת המטרו אל ראס, כך שנסיעה במטרו היא אפשרות טובה. רק אל תיקח מכונית משלך מכיוון שהאזור צפוף למדי ולמצוא מקום חניה הוא אתגר.

שוק הטקסטיל בדובאי 

שוק דובאי, שוק הטקסטיל או השוק מורכבים משפע חנויות העוסקות במגוון טקסטיל כמו משי, קשמיר, צמר, כותנה, הלבשה מוכנה, הנעלה ומזכרת.

איך להגיע: להגיע לדיירה ולחצות את נתיב המים במונית מים או לנסוע במטרו עד לתחנת המטרו אל פאחידי.

שוק יוקרתי בדובאי
שוק מנע בדובאי 

Meena Bazaar בדובאי הוא שוק מקומי דובאי, בסמוך לאזור אל בסטקייה. אזור השוק מפורסם בתכשיטים ותכשיטים לחתונה, שעונים, טקסטיל, רהיטים ואביזרים ותבלינים מהודו.

איך להגיע: מינה בזאר סמוך ממש לתחנת המטרו אל-פאחי בקו הירוק.

שוק ג’ומיירה בדובאי 

אם אתם תוהם היכן לעשות קניות בדובאי כדי לחוות סביבת שוק מסורתית מבלי להיאבק בחום והרעש, שוק מדינת ג’ומיירה היא התשובה. השוק ממוקם בתוך אתר הנופש מדינת ג’ומיירה, נקודת קניות זו תוכננה בצורה של השוק העתיק. אבל יש לו מגע מודרני והוא אסתטי הרבה יותר מושך. יש מגוון של דברים שאתה יכול לקנות כאן עבודות יד ותכשיטים יפהפיים. 

לחצו כאן לקבלת פרטים על חופשה שווה בדובאי

שוק מדינת ג’ומיירה הוא גם אחד המקומות הטובים ביותר לבלות בחיי הלילה של דובאי מכיוון שיש גם כמה מסעדות, ברים ובתי קפה.

איך להגיע: שוק מדינת ג’ומיירה ממוקם על רחוב ג’ומיירה ביץ’ ותחנת המטרו הקרובה ביותר היא תחנת המטרו קניון האמירויות.

השוק בדובאי
שאלות נפוצות על מרכזי השופינג, השווקים, הקניונים והקניות הטובות ביותר בדובאי

ש. האם יש דברים שזולים יותר בדובאי מאשר בישראל?

ת. אם מדברים על מותגים בינלאומיים שאינם מדובאי, אז לא, דובאי אינה זולה יותר מישראל. תוכלו למצוא מוצרים ממותגים הרבה יותר זולים בישראל. אם זה זהב ופריטים מקומיים אחרים בדובאי, אז אלה זולים יותר בדובאי מאשר בישראל.

ש. איפה קונים בגדים זולים בדובאי?

ת. כדאי לקנות בגדים זולים בדובאי, אל תלכו לקניונים הגדולים בדובאי אלא לשווקים המקומיים בדובאי שם תוכלו למצוא דילים טובים.

ש. האם יש פטור ממס על קניות בדובאי?

ת. בשדה התעופה בדובאי תמצאו חנות דיוטי פרי ממנה תוכלו לקנות סחורות כמו בושם, קוסמטיקה, אלכוהול, גאדג’טים אלקטרוניים ותיקים. אתה יכול אפילו להשתמש ברופי הודי לקניות בדובאי בדיוטי פרי.

ש. האם זהב זול בדובאי?

ת. אם משווים עם מדינות אחרות, קניית זהב זולה יותר בדובאי. אם אתה טס דרך הודו, תחויב במס על ידי ממשלת הודו על פריטי הזהב שנקנו מדובאי. 

ש. האם תיירים ישראלים יכולים לקנות זהב בדובאי?

ת. לא, תיירים אינם מורשים לקנות זהב בדובאי. רק אזרחי מדינות המפרץ או הודים יכולים לקנות זהב בדובאי שגם כמותם מוגבלת.

ש. מהו הקניון הגדול ביותר בדובאי?

ת. קניון דובאי הוא הקניון הגדול ביותר בדובאי, וגם בעולם כולו. הוא משתרע על פני שטח של 12.1 מיליון מטרים רבועים.

ש. מה אפשר לקנות בדובאי?

ת. פריטים מקומיים כמו חלב גמלים, תמרים, פירות יבשים, קפה ערבי, עודה וזהב הם חלק מהפריטים שכדאי לקנות מדובאי.

ש. מה יש לקנות בקניון דובאי?

עולם השוקולד של א. הרשי, טד בייקר, אדידס, אקססורייז, אירופוסטייל, אלדו וכריסטיאן לובוטין הם רק חלק מהמותגים הקיימים בקניון דובאי. כאן תוכלו לקנות ביגוד, הנעלה, גאדג’טים, שוקולדים, צעצועים ועוד.

לחצו כאן לקבלת פרטים על חופשה שווה בדובאי

מומלץ לכם לקרוא גם:

https://ae-il.com/%d7%a7%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%95-%d7%a1%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%96%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%9b%d7%95%d7%94%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90/

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.