עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
שגריר איחוד האמירויות

הכירו: שגריר איחוד האמירויות בישראל

כל הפרטים על הבכיר מדובאי שיעמוד בראש שגרירות איחוד האמירויות בתל אביב ויכהן כנציג הדיפלומטי הרשמי של איחוד האמירויות בישראל.

לחצו כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

חודשים ספורים אחרי חתימה הסכם השלום הרשמי ישראל לאיחוד האמירויות, הושבע לראשונה ובאופן רשמי מוחמד מחמוד אל חאג’ה לתפקיד שגריר איחוד האמירויות בישראל וכמי שיעמוד בראש הנציגות הדיפלומטית של איחוד האמירויות בשגרירות בתל אביב. 

בטקס ההשבעה לשגריר ישראל באיחוד האמירויות, נשבע אמונים השגריר לעתיד בפני ראש ממשלת איחוד האמירויות ושליט דובאי השייח’ מוחמד בן ראשיד אל מכתום, שבירך אותו ואיחל הצלחה רבה לשגריר בתפקידו ואף ביקש לציין את החשיבות ביחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות. 

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

בנוסף, לקחו חלק בטקס ההשבעה של שגריר איחוד האמירויות בישראל אצל שליט דובאי וראש ממשלת איחוד האמירויות, גם שרים בכירים בממשלת איחוד האמירויות ונציגים דיפלומטיים בכירים במשרד החוץ של איחוד האמירויות, טקס המסמל את החשיבות ההיסטורית של המעמד הדיפלומטי.

שגריר איחוד האמירויות בישראל

מוחמד מחמוד אל חאג’ה, שנבחר לכהן כשגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל הוא בן 41, נשוי ואב ל-4 ילדים. אל חאג’ה, נחשב לבכיר מאוד בסגל הדיפלומטי של משרד החוץ באיחוד האמירויות. הוא עצמו שימש עד לאחרונה כראש הסגל של שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, תפקיד בו כיהן מאז שנת 2010.

במקביל לתחביבים האישיים שלו שכוללים כדורגל, סקי מים, ריצה ורכיבה על אופניים ואופנוע, אל חאג’ה, השגריר לעתיד של איחוד האמירויות בישראל, הוא גם בעל תואר ראשון במדע מאוניברסיטת בוסטון ובעל תואר שני באנרגיה מאוניברסיטת וינה שבאוסטריה. 

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

בתוך כך, באיחוד האמירויות נערכים לפתיחה הרשמית של שגרירות איחוד האמירויות בתל אביב, ונציגים מטעם הממשל צפויים לנחות בנתב”ג ולהגיע לתל אביב כדי להיערך לוגיסטית להקמת שגרירות איחוד האמירויות בתל אביב, תוך זמן קצר.

לפי הדיווח של העיתונאי ירון אברהם מחדשות 12, ועדת החריגים של נוסעים הנכנסים לארץ, אישרה באופן חריג את נחיחת המטוס הפרטי ועליו נציגים של ממשלת איחוד האמירויות שנחתו הלילה במל התעופה בן גוריון כדי להיערך לפתיחת השגרירות הרשמית של איחוד האמירויות בישראל, שיוקם בתל אביב.

אולי תרצו לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.