עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
דובאי נדל''ן

נדל”ן בדובאי: המדריך למשקיע הישראלי בדובאי

כל מה שחשוב לדעת על שוק נדל”ן בדובאי והשקעות באיחוד האמירויות. AE-IL עם המדריך המלא למשקיע הישראלי בנדל”ן בדובאי ועם השאלות הנפוצות על השקעות נדל”ן בדובאי

מאז פתיחת שערי איחוד האמירויות בפני ישראלים, נוהרים רבבות ישראלים לדובאי ושוטפים את האטרקציות השוות בדובאי, את מועדוני הלילה השווים והמסעדות הטובות בעיר. 

לאחרונה גילו הישראלים את הפוטנציאל העצום הקיים בשוק הנדל”ן בדובאי ומשקיעים ישראלים נכנסים בזה אחר זה לשוק הנדל”ן בדובאי ורוכשים דירות ונכסים בנדל”ן. 

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

אז למה כדאי להשקיע בנדל”ן בדובאי? הנה כמה מהסיבות הבולטות. 

נדל”ן בדובאי: עלויות רכישה נמוכות – תשואת שכירות גבוהות

הבסיס להשקעות נדל”ן מוצלחות הן עלויות רכישת הנכס והתשואות הצפויות מהנכס. בדובאי, הפוטנציאל הגדול של שוק הנדל”ן מציע תשואה גבוהה של שכירות חודשית על נכס נדל”ן הנע בין 6-10%, אחוזי תשואה גבוהים ביחס להשקעה. 

מחירי הנכסים והדירות בדובאי למ”ר ביחס למקומות אטרקטיביים אחרים בעולם זולות בהרבה, למרות התשואה הגבוהה יחסית שניתן לקבל עליהם. 

השקעות נדל''ן דובאי
”השקעות נדל”ן בדובאי מביאה תשואות גבוהות”

דירה בדובאי – ויזה לכמה שנים

החוקים החדשים באיחוד האמירויות מאפשרים לבעלי נכסים ומשקיעים זרים בדובאי המחזיקים בבעלותם נכסים אשר שווים מעל מיליון דירהם (המטבע המקומי) זכאות לקבלת ויזת שהייה בדובאי של שנתיים. נכסים מעל 5 מיליון דולר יעניקו לכם זכאות לויזה ל-5 שנים ונכסים בשווי מעל 10 מיליון דולר בויזה ל-10 שנים. 

מס נמוך בדובאי

מדיניות המיסוי בדובאי ובאיחוד האמירויות ידועה כאטרקטיבית ביותר עבור משקיעים. מס על העברת רכוש למשל, יעמוד על סכום נמוך של 4% מס על העברת רכוש נדל”ן בדובאי ואין מס רכישה ומס שבח באיחוד האמירויות. 

לקבלת מידע על השקעות נדל”ן בדובאי ואיחוד האמירויות – לחצו כאן >>

מיסים על נכסים שכורים משתנים בין האמירויות. בדובאי, דיירים למגורים משלמים 5% משכר הדירה השנתי שלהם במס שכר דירה, ואילו 10% מתווספים לדיירים מסחריים. עם זאת, באבו דאבי, אזרחי איחוד האמירויות לא מחויבים במס על הנכסים שלהם, אך המשקיעים הזרים באבו דובאי משלמים 3%. כך או כך, מדובר במס נמוך יחסית למקומות אחרים בעולם. 

הפרטים שחשוב שתקחו בחשבון לפני שאתם קונים נכס להשקעה בדובאי

לפני שאתם קונים נכס בדובאי, יש כמה פרטים חשובים שעליכם לוודא וחשוב שתדעו לפני שאתם סוגרים עסקת נדל”ן בדובאי

מיקום הנכס/הדירה, מה המתקנים ושירותי הקהילה שיש באזור, קרבה לתחבורה ציבורית, חינוך ובתי ספר, גודל ואיכות הנכס, מחירי השוק בזמן הרכישה, שיעורי ריבית ועלויות אחזקת הנכס.

דובאי השקעות איחוד האמירויות
”ערך הנדל”ן בדובאי צפוי לעלות”

שאלות נפוצות בנושאי השקעות נדל”ן בדובאי 

ש. כמה עולה דירה בדובאי?

ת. כמו בכל מקום אחר בעולם גם הדירות והנדל”ן בדובאי תלוי באזורים ובאיכות הנכס. אפשר לרכוש נכס או דירה בדובאי ב-400 אלף ש”ח ואפשר בכמה מיליונים. כאמור, הכל תלוי בסוג הנכס שאתם רוצים להשקיע בדובאי. 

ש. למה כדאי להשקיע בנדל”ן בדובאי?

ת. בגלל התשואות הגבוהות לנכסים בדובאי יחסית למקומות אחרים בעולם, עלויות נמוכות יחסית של הנכסים, אופציה לאשרת ויזה לכמה שנים וכמובן מיסים נמוכים מאוד. 

לקבלת מידע על השקעות נדל”ן בדובאי ואיחוד האמירויות – לחצו כאן >>

ש. מה התשואה לנדל”ן בדובאי?

ת. התשואה לנכסי נדל”ן בדובאי תלוי כמו בכל מקום אחר בסוג הנכס או הדירה וכמובן בדירה. בשנה האחרונה למשל, התשואה לנכסי נדל”ן בדובאי, באזורים הטובים בין 8-9.5% תשואה. 

ש. כמה עולה שכירות בחודש לדירה בדובאי?

ת. עלות שכירות דירה בדובאי לחודש נע בין 2500 ש”ח לדירה ממוצעת של 70 מ”ר באזור זול של מהגרי עבודה, 3500 ש”ח באזורים רגילים, וכ-4900 ש”ח באזורים יוקרתיים ושכונות טובות בדובאי.

ש. מה המיקום הכי טוב להשקעות נדל”ן בדובאי?

ת. במחצית הראשונה של 2019, אזור נווה מדבר הסיליקון בדובאי (Dubai Silicon Oasis), הנחשב לאחת השכונות השוות בדובאי, הביא את התשואות הגבוהות ביותר של 9.5% לדירות. ואזורי היוקרה מידן ודאמק הילס בדובאי הביאו תשואות שכירות ברוטו של 9.3% ו -8.9% לדירות מגורים. לעומת זאת, יש אזורים אחרים בדובאי המתוירים מאוד ודירות מבוקשות על ידי מהגרי עבודה מקומיים. 

שוק הנדל''ן בדובאי
”השקעה נמוכה עם תשואות גבוהות בנדל”ן בדובאי”

משקיע בדובאי? רוצה לפתוח עסק באיחוד האמירויות? לליווי מקצועי וקשרים עסקיים מקומיים לחצו כעת כאן 

ש. האם משלמים מיסים על נדל”ן בדובאי?

ת. בדובאי מדיניות המיסים מקלה מאוד ולא משלמים מס שבח בעת רכישת דירה בדובאי אבל צריך לשלם 4% עמלה למחלקת הקרקעות של דובאי ו-2% למתווך. בנוסף, אם מדובר בנס להשקעה, כל שנה תשלמו סכום מס סמלי של 5% מההכנסות של השכירות, אם מדובר בנכס למגורים ו-10% אם מדובר בנכס מסחרי. 

ש. למי פונה שוק הנדל”ן בדובאי? 

ת. בדובאי יש שוכרים מכל הסוגים. יש הייטקיסטים שעובדים בדובאי ומתגוררים באזורים יוקרתיים יותר, יש אנשי עסקים שעובדים בדובאי ויש מיליוני מהגרי עבודה שמתגוררים שם שנים ומבקשים לשכור דירות בדובאי. 

לחצו כעת כאן לקבלת מידע על השקעות נדל”ן בדובאי ואיחוד האמירויות

ש. האם יש אפשרות למימון בנקאי לרכישת נכס בדובאי? 

ת. אופציות המשכנתא בדובאי והמימון הבנקאי והחוץ בנקאי שיש בדובאי אטרקטיבית ביותר. יש אפשרויות של תשלום מראש של 10 או 20% מעלות הנכס ואת השאר בתשלומים בפריסה של 10 שנים ללא ריבית כלל. יש אפשרויות של משכנתא מהבנק בדובאי של עד 60% מהנכס עם ריבית נמוכה של 3%.

ש. האם ישראלי יכול לקנות נכס או דירה בדובאי בלי בעיה?

ת. ישראלים יכולים לרכוש דירה וכל נכס נדל”ן בדובאי ללא הגבלה כמו כל משקיעים זרים. 

ש. מה הסיבה לעליית המחירים הצפויה בשנה הקרובה בשוק הנדל”ן בדובאי?

ת. הפוטנציאל בשוק הנדל”ן בדובאי הוא מהגדולים בעולם. התשואה הגבוהה ביחס למחיר הנמוך יחסית לנכסים בדובאי הופכת אותה לאחד היעדים האטרקטיביים עבור משקיעים. בסוף שנת 2021 צפוי להתקיים בדובאי ועידת האקספו הגדולה שתמשוך אליה מילוני משקיעים מכל העולם ויעלה את המחירים בשוק. 

ש. האם צריך לטוס לדובאי כדי לרכוש נדל”ן שם? 

ת. לא צריך לטוס לדובאי בשביל לקנות נכס. ההליך הביוקרטי המסודר באיחוד האמירויות ובדובאי מאפשר לסגור עסקה ולרכוש נכס ודירה בדובאי דרך האינטרנט בצורה מסודרת, בהליך שלוקח כמה שעות בלבד. 

רוצה להשקיע בנדל”ן בדובאי? לחצו כאן לקבלת פרטים >> 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

 

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.