עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :
דובאי עסקים קו רקיע מגדלים

כמה עולה דירה בדובאי? המדריך להשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות

בעשורים האחרונים הפכה דובאי שבאיחוד האמירויות לאחד היעדים הפופולרים ביותר להשקעות נדל”ן אבל כמו בכל שוק ובכל תחום עסקי, גם כאן יש עליות וירידות. אז האם באמת כדאי להשקיע בשוק הנדל”ן בדובאי? AE-IL עם היתרונות וחסרונות של השקעות נדל”ן באיחוד האמירויות

יתרונות של השקעות נדל”ן בדובאי 

1. עיר בפיתוח: בורג’ חליפה, קניון דובאי, מזרקת דובאי, שדה התעופה הבינלאומי של דובאי, האי פאלם ג’ומיירה, העיר הזו נמצאת בפיתוח מתמשך ומכוונת תמיד גבוה ושואפת להוביל. דובאי תמיד תהיה בית של פרויקטים חדשניים וחממת גידול לפורצי דרך. 

2. מצב דמוגרפי: בשנת 1968 התגוררו בדובאי רק 59,000 איש. קפיצה מהירה קדימה לשנת 2020 ומספר התושבים עלה ל -2.9 מיליון. עלייה זו בתושבים הופכת את דובאי לאחת הערים הצומחות ביותר בעולם, עם צמיחה ממוצעת של 10.7% בשנה. המשמעות היא שתמיד יש ביקוש לנדל”ן חדש. 

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

3. תשואות שכירות גבוהות: נכסים בדובאי מספקים תשואה ממוצעת של 7%. השווה זאת לניו יורק (2.9%), לונדון (2.7), סינגפור (2.5%) או הונג קונג (2.4%) ותבין מדוע אנשים קונים נכסים בדובאי. 

נדל’ן בדובאי – איחוד האמירויות. אילוסטרציה

4. כלכלה יציבה במזרח התיכון: בתוך כל התסיסה במזרח התיכון, דובאי היא נווה מדבר של יציבות. כתוצאה מכך, הכלכלה צמחה בהתמדה, בגלל ההצלחה של נדל”ן, תיירות וייצור, למשל. 

5. אין ארנונה: אחד היתרונות העיקריים של רכישת נדל”ן באיחוד האמירויות הוא כמובן היעדר ארנונה. 

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

חסרונות של השקעות נדל”ן באיחוד האמירויות

1. אין אפשרות להפוך לאזרח של איחוד האמירויות הערביות: כאשר אתה חושב לקנות דירה או וילה לפנסיה שלך, עליך לזכור כי היתר שהייה ארוך טווח הוא הטוב ביותר שאתה יכול לקבל. המשמעות היא שכאשר האישור שלך לא יוארך, מכל סיבה שהיא, תצטרך לעזוב את הארץ. 

2. היצע יתר של פרויקטים חדשים: תנופת הנדל”ן בדובאי גרמה לגידול מאסיבי בפרויקטים נדל”ן חדשים. כתוצאה מכך היצע הפיתוחים החדשים עולה על הביקוש. השוק הרווי הביא לירידת מחירים של 30% בחמש השנים האחרונות. 

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

3. עלויות נוספות: רכישת נכס או דירה ישירות מיזם נדל”ן באיחוד האמירויות, פירושה שעליכם לשלם אגרה של 4% משווי הנכס למחלקת הקרקעות בדובאי (DLD), המיועדת לרישום שטר הקניין דמי מנהל. אם אתה רוצה לקחת משכנתא לנכס הנדל”ן שרכשת באיחוד האמירויות, אתה צריך לשלם עוד 0.25% משווי הנכס ל- DLD עבור משהו המכונה דמי רישום למשכנתא. חושב שזה הכל? יש גם עמלת תיווך למתווך (2%) ותעודת Oqood (תעודה שרושמת את הנכס על שמך) שעולה 5.250 מטבע מקומי ואז יש את העמלות והחיובים שיש לשלם לאחר המסירה, כמו דמי שירות (עבור אחזקת השטח / הקהילה) ודמי DEWA (עבור חשמל ומים).  

אז האם כדאי לקנות נדל”ן בדובאי – איחוד האמירויות?

כל אחד יסכים כי השקעות נדל”ן בדובאי – איחוד האמירויות, זה שוק תנודתי עם עתיד בלתי צפוי בעוד שאתה לא יכול לעשות שום דבר כדי לשנות את חוקי וכללי המשחק. עם זאת, תשואות השכירות הגבוהות וההתפתחות המהירה של העיר דובאי ואיחוד האמירויות תמיד ישמרו על האינטרס של המשקיעים ורוכשי הדירות. 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.