עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :

ענקית הטכנולוגיה מאבו דאבי – פותחת חברה בישראל

קבוצת 42 (G42), החברה המובילה בתחום הבינה המלאכותית ומחשוב ענן שבסיסה באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, הודיעה היום כי היא מקימה חברת בת בבעלות מלאה בישראל. 

המשרד הבינלאומי החדש יאפשר גישה לטכנולוגיות וכישרונות הקיימים במדינה, תוך שהוא משמש גם שער לחברות ישראליות המבקשות להרחיב את פעילותן באיחוד האמירויות הערביות ובמזרח התיכון וגם מהווה פתיחת שוק להשקעות נדל”ן בדובאי.

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

זו הפעם הראשונה שחברת איחוד האמירויות מקימה משרד בינלאומי בישראל, עדות להתעצמות שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בעקבות ההסכמים הדיפלומטיים האחרונים.

הפעילות במשרד החדש תובל על ידי צוות מומחים משתי המדינות ותתמקד בפתרונות אבחון בתחום הבריאות ופתרונות לנגיף הקורונה, מחקר AI מתקדם, פתרונות אגריטק ואספקת מים, ערים חכמות ואנרגיות מתחדשות. 

אבו דאבי. אילוסטרציה

בישראל קיימים כיום יותר מ -6,000 חברות היי-טק וסטארט-אפים, ויש בישראל את הריכוז הגבוה ביותר של חברות היי-טק בעולם (מלבד עמק הסיליקון) ומובילה בעולם במספר המדענים והטכנאים בכוח העבודה, עם 145 ל -10,000, לעומת 85 בארה”ב, מעל 70 ביפן ופחות מ 60 בגרמניה.

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

מר פנג שיאו, מנכ”ל קבוצה 42, אמר כי: “הקמת המשרד הישראלי החדש תחזק את נוכחותה של G42 באזור ותעניק לנו גישה לאחת מהמערכות האקולוגיות הטכנולוגיות התוססות והבוגרות בעולם. זה גם מאשר מחדש את האידיאלים שלנו לפתיחות  כשאנחנו מתקשרים עם שותפים בינלאומיים כדי לרתום את הרעיונות והיכולות הטובים ביותר ולפתור בעיות בכל מגזר לטובת החברה”

ב- 19 באוגוסט הכריזה G42 על שותפות עם חברת Nanoscent, סטארט-אפ ישראלי המתמחה בטכנולוגיות קריאת ריח, כדי לשתף פעולה בפיתוח, אימות, הפצה וייצור של Scent Check, פיתרון מהפכני המסוגל לאתר מקרים חשודים של קורונה מתוך דגימה של אוויר אף נשוף.

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

G42 הייתה מאחת החברות הראשונת שפעלו בחזית מאז ההתפרצות נגיף הקורונה. לאחר שהקימה מעבדה לבדיקת תפוקה מאסיבית באבו דאבי בתוך 14 יום. G42 מובילה כיום את הניסויים הקליניים בשלב III הראשון בעולם לחיסון נגד הקורונה. 

היוזמה, שהושקה תחת המותג 4Humanity, כבר ראתה את השתתפותם של יותר מ -15,000 מתנדבים באיחוד האמירויות, ולאחרונה התרחבה לבחריין וירדן, כאשר בקרוב יוכרזו מוקדים בינלאומיים אחרים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.