עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :

רשמית: איחוד האמירויות ביטלה את החרם הכלכלי על ישראל

השייח’ חליפה בן זאיד אל-נהיאן, מנהיג איחוד האמירויות הורה היום רשמית לבטל את החרם הכלכלי שהיה נהוג עשרות שנים על מסחר בין איחוד האמירויות למדינת ישראל. 

הצטרפו כעת לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק והישארו מעודכנים >>>

המשמעות של ביטול החרם יאפשר לישראלים לבצע השקעות נדל”ן בדובאי, אבו דאבי ואיחוד האמירויות, ייבוא וייצוא סחורות מישראל לאיחוד האמירויות והשקעות נרחבות של אנשי עסקים ומשקיעים מאיחוד האמירויות בחברות ישראליות. 

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

מאז ההודעה על הההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות, ההודעה על ביטול החרם הכלכלי על ישראל הייתה צפויה אך היא הגיעה מהר מהצפוי. ההערכה היא כי באיחוד האמירויות מצפים להניע תהליך מהיר של הסכם שלום עם משמעות כלכלית נרחבת של השקעות ופיננסים בין שתי המדינות. 

למרות שמדובר בענין די סמלי, ובשנים האחרונות פועלים לא מעט חברות ישראליות באיחוד האמירויות בצורה כזאת או אחרת – עדיין מדובר בבשורה ענקית למשקיעים הישראלים בדובאי, אבו דאבי ואיחוד האמירויות וגם ליזמים ואנשי עסקים ישראלים המתעניינים בעסקאות והשקעות של משקיעים מאיחוד האמירויות.

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.