עדכונים:

ראש הממשלה נועד עם שגריר האמירויות בדיונים על הרחבת יכולת ההשקעה הישראלית | הממונה על תכנון המדיניות במשרד החוץ של האמירויות: "ההסכם הגיע בסוף תהליך היפתחות לישראל" | באגף הכלכלה במשרד החוץ הישראלי החלו לגבש טיוטות להסכם מס למשקיעים ישראלים באיחוד האמירויות
שעון דובאי :
לקראת פתיחת שגרירות ישראלית באיחוד האמירויות | קרן המטבע הערבי שלחה נציג מטעמה אל ישראל | השקעות נדל"ן ישראליות עומדות בפתח על רקע הסכם השלום
השעה בדובאי :

בשלישי הבא: חתימה על ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות

ביום שלישי הבא ייערך בבית הלבן בארה”ב טקס רשמי והיסטוריה של חתימת הסכם שלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, בהשתתפות משלחת ישראלית מכובדת בראשות ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומשלחת רשמית מטעם איחוד האמירויות בראשות שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד.

כאמור, הטקס ההיסטורי יתקיים ביום שלישי הבא בבית הלבן שבוושינגטון בירת ארה”ב, כשהמארח הוא המתווך נשיא ארה”ב דונלד טראמפ, שבממשלתו פרסמו את ההודעה על ההסכם הצפוי להיחתם רשמית בין ישראל לאיחוד האמירויות כבר בשבוע הקרוב.

לחץ כאן להצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק – כדי לקבל מידע עדכני על דובאי והאמירויות

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו התייחס לחתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ואמר כי “גאה לצאת בשבוע הבא לוושינגטון, בהזמנת הנשיא טראמפ, ולהשתתף בטקס ההיסטורי בבית הלבן לכינון הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות”.

יהפוך אטרקטיבי למשקיעים ישראלים בדובאי. צילום אילוסטרציה

ההסכם ההיסטורי יכונה באופן רשמי כ”חוזה השלום” בין ישראל לאיחוד האמירויות, והיא תהווה הסכם כלכלי ומדיני נרחב שיפתח את השערים בין ישראל לאיחוד האמירויות ופוטנציאל של השקעות נדל”ן בדובאי, באבו דאבי ובאיחוד האמירויות והשקעות של אנשי העסקים מאיחוד האמירויות בחברות טכנולוגיה ישראליות.

מתעניינים בהשקעות נדל”ן באיחוד האמירויות? לחצו כאן להרשמה לקבלת עדכונים בנושא

בתוך כך, בעוד כשבועיים צפויים לנחות בישראל באופן היסטורי משלחת רשמית של גורמים כלכליים ומסחריים מאיחוד האמירויות כדי לבסס את הפן הכלכלי והמסחרי של ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ואת שיתוף הפעולה בין תל אביב לדובאי, וישראל לאיחוד האמירויות.

ההערכה בקרב מומחים כלכליים היא שההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות יפתח שלל אופציות של השקעות בדובאי בנדל”ן ובמסחר כללי, ושיתוף הפעולה המסחרי בין ישראל לאיחוד האמירויות יפתח את השוק הטכנולוגי בישראל.

בנוסף, בישראל מעריכים כי התיירות הישראלית לדובאי ואבו דאבי באיחוד האמירויות תהפוך מהר מאוד לענף נרחב, אחרי שדובאי תהפוך ליעד פופולרי עבור ישראלים המטיילים באיחוד האמירויות, ובכך צפוי ענף התיירות הכולל חברות תעופה ישראליות וחברות תיירות מקומיות להפוך לאטרקטיביים ביותר עם צמיחת כמות הישראלים המבקרים באבו דאבי, דובאי ואיחוד האמירויות.

רוצים להשקיע בדובאי? הירשמו כעת כאן לקבלת מידע עדכני על השקעות באמירויות

רק בשבוע שעבר נחת לראשונה בהיסטוריה מטוס ישראלי של חברת אל על הישראלית באיחוד האמירויות כשעל סיפונה משלחת ישראלית ואמריקאית בראשות ראש המל”ל מאיר בן שבת וג’ארד קושנר חתנו ויועצו של נשיא ארה”ב טראמפ. רק מהביקור הרשמי וההיסטורי כבר ניתן היה לראות תוצאות עסקיות מיידיות כמו מתן תעודת כשרות למסעדה הכשרה באבו דאבי – בירת איחוד האמירויות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

מעוניינים בהשקעות נדל"ן בדובאי ובאמירויות? רוצים לקבל מידע על דיל שווה באבו דאבי ודובאי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

אולי תרצו לקרוא גם:

ויזה לדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

פרסום ראשון: הדרישה לויזה לדובאי – תוארך

פרסום ראשון: למרות הפרסומים על ביטול הויזה לדובאי ואיחוד האמירויות לישראלים בתחילת חודש יולי, לאתר AE-IL נודע כי גם אחרי יולי 2021 יידרשו ישראלים להשיג ויזה לדובאי ואיחוד האמירויות. כל הפרטים

מטוס חונה במסלול הנחיחה בדובאי
ויזה ושירותי קונסוליה

טיסות לדובאי: המדריך לטיסות לאמירויות

כמה עולה כרטיס טיסה לדובאי? מתי נוכל לטוס לאיחוד האמירויות? איזה חברה טסה ישיר לאבו דאבי? AE-IL עושה לכם סדר עם המדריך המלא ותשובות לכל השאלות על טיסות מישראל לאיחוד האמירויות.